5 vecí, ktoré musíte mať, keď chcete začať blogovať

15:29

Ako si vytvoriť blog. (úvod)


Ahojte vo svete blogovania som úplná začiatočníčka. A myslím si, že práve preto niekomu skôr pomôžem s pár problémami, s ktorými som sa stretla ja.

Som úplný laik, ale som aj dôkazom toho, že vytvoriť si blog môže každý, kto sa tomu naozaj chce venovať. Pre začiatok to zhrniem v pár bodoch.



PRE VYTVORENIE BLOGU TREBA


  1. Pevné rozhodnutie, že niečo také chcem robiť. Musíte mať chuť a zanietenie, prezentovať či už svoje tvorenie, svoj životný štýl, hobby, módu … Čokoľvek, no naozaj musíte chcieť.
  1. Učiť sa! Nejde o učenie v škole, ale aj to je celkom dôležité. Mám na mysli naštudovanie si ako vytvoriť blog. Je veľa článkov ako na to. Ja stále začínam tvoriť svoj blog, ale študujem a vzdelávam sa o nových možnostiach, ako by mala vyzerať stránka aby bola prehladná ….
    Určite je to dôležitý bod.
  1. Mať tému, jasnú predstavu o čom chcem písať, či chcem prezentovať napr. svoje záujmy, čo je napr. môj prípad.
  1. Veľa času, alebo si ho vedieť nájsť. Čo mne sa momentálne veľmi nedarí no pri 2ročnom dieťati sa to stáva :D
  1. Chuť a zanietenie. Aby nebola motivácia hneď na začiatku chcem zarábať na internete a preto blogujem, ale robím to čo milujem napĺňa ma to a preto mi to prináša aj nejaké to € navyše.

Toto je naozaj úplný základ, ktorý keď máte, môžete začať pripravovať spustenie svojho blogu.

V ďalších príspevkoch sa budem venovať podrobne všetkému s čím som sa pri tvorbe svojho blogu stretla.


You Might Also Like

0 komentárov

About Me

Like us on Facebook

Flickr Images