Adventný svietnik

4:31

Ahojte

Po dlhšej dobe konečne pridávam nové príspevky. Ale tvorila som a pripravovala vianočné dekorácie, ktoré onedlho pribudnú aj tu na mojom blogu.

Dnes to bude Adventný svietnik, cenovo je veľmi dostupný a aj na materiály použité k jeho výrobe sú ľahko dostupné.





Potrebujeme : 

  • konáriky
  • záhradnícke nožnice
  • sviečky
  • stojany - bodce na sviečky
  • špagátik
  • rôzne ozdoby
  • nožnice

Postup je jednoduchý: 

  1. Konáriky si zastrihneme do jednej dĺžky a náskledne ich zviažeme do zväzku, poriadne vytvarujeme a napevno zviažeme.
  2. Zapichneme bodce, aby boli rovno, na ne môžeme zapichnúť sviečky, ktoré si môžeme ozdobiť stužkou, ja som použila čipku.
  3.  Nakoniec už len dozdobíme podla vlastného vkusu. Ja som stavila na jednoduchosť. 

You Might Also Like

0 komentárov

About Me

Like us on Facebook

Flickr Images