Ako dosiahnuť krásne hladké päty za 30 minút?

15:39


Vyskúšala som za vás. Pomocou 3 ingrediencií sa mi podarilo odstrániť z chodidiel stvrdnutú kožu ...


Určite ste aspoň raz zaregistrovali rôzne návody na odstránenie stvrdnutej kože z chodidiel .... Chceli ste vyskúšať, no báli ste sa, či sa to vôbec podarí a neublíži to nakoniec vašim nohám .....

Vyskúšala som za vás návod, ktorý naozaj funguje.

Potrebujeme :
1 šálku Listerine ústnej vody
1 šálku octu
2 šálky teplej vody

Postup je jednoduchý. Všetky tri zložky si nalejeme do nádoby v ktorej si budeme močiť nohy. Roztok, ktorý sme si pripravili by nám mal siahať približne po členky, aby sme mali celú pätu namočenú v roztoku. Ak ich nemáme namočené množstvo si zdvojnásobíme, alebo použijeme trošku menšiu nádobu. Následne si nohy necháme cca 30 minút ponorené v roztoku.
Po pol hodine vidíme, že koža je zmäkčená, podla návodu stačilo len vysušiť chodidlá a hotovo, no mne to nestačilo, preto som ešte použila pemzu a úplne som tak odstránila odumretú zmäkčenú kožu.

Obrázok priložený v tomto príspevku je môj reálny výsledok!


 

You Might Also Like

0 komentárov

About Me

Like us on Facebook

Flickr Images