Predvianočná príprava. Alebo ako sa tento rok poctivo pripravujem.

17:49


Ahojte. 64 . Ničím špeciálne číslo, no keď si ho dáme do vety :
" O 64 dní tu máme štedrý deň." .



Niektorích z nás chytí panika, darčeky,  predvianočné upratovanie, pečenie, výzdoba. Mňa to vždy dostane. Väčšinu vecí robím na poslednú chvíľu, nevadí, že potom spím 2 hodiny, pretože som to musela dokončiť....
No tento rok som si povedala DOSŤ. Pripravím sa na Vianoce, tak, aby som nebola v obrovskom strese ako každý rok. Možno majú byť tieto Vianoce niečím čarovné to naozaj neviem, no pustila som sa do nových projektov. Dovoľte mi predstaviť Vám moje nové ozdoby a dekorácie.

1. Stromček vysoký cca 55cm spodný priemer stromčeka je cca 14cm. Dozdobený prírodným materiálom, rôznymi škrupinkami, badiánom, drevenými dekoráciami, čipkovými mašličkami, guličkami atď. v malom kvetináčiku.


 




2. Šité ozdôbky na stromček, poprípade kamkoľvek na zavesenie a dotvorenie atmosféry. Šitý sobík ozdobený mašličkou a na konci stužky rolničkami. Aj srdiečka sú dozdobené mašličkami a navyše majú šnúročky na zavesenie kamkoľvek, pretože sa dajú uviazať aj ako mašlička, dĺžku si určujete sami.






3. Adventná hviezda, alebo svietnik so štyrmi sviečkami. Základná hviezda je vyrobená technikou papierového pletenia, áno je z papiera, no je natoľko pevná, aby poslúžila ako krásny jedinečný stojan pre vianočné gule, ozdoby, prírodný materiál no jednoducho všetko čo sa na ňu zmestí aby to lahodilo očku. So štyrmi stojančekmi na sviečky, aby mal ten advent iskru...



4. Adventný veniec so štyrmi sviečkami. Prírodný prútený veniec, dozdobený vianočnými odzdobami guľami atď. Môže mať rôzne farby a veľkosti priemer od 20cm až po 35cm. Možno i viac.





A záverečné heslo : Nech sa to ligoce, veď idú Vianoce.
PS: Ak si niečo vyberiete, dajte mi o tom vedieť čím skôr, veď viete, keby som si to náhodou opäť nechávala na poslednú chvíľu. SMILE

You Might Also Like

0 komentárov

About Me

Like us on Facebook

Flickr Images