Moja premiéra na Mikulášsko - Vianočných trhoch

16:49



Tvoreniu sa intenzívne venujem už viac ako 10 rokov. Vždy som riešila predaj cez internet, rôzne stránky, ako napríklad Sashe, kde mám svoj obchodík dodnes. No Dnes som okúsila čaro priameho predaja na Vianočných trhoch.

Boli to obecné trhy, kde obec organizovala stretnutie Mikuláša s deťmi a pri tejto príležitosti sme sa mohli prezentovať aj my handmade tvorcovia. U mňa býva zvykom riešiť veľa vecí na poslednú chvíľu a tak tomu nebolo inak ani teraz. K predaju som sa prihlásila v utorok, teda asi 4 dni pred konaním akcie.

A samozrejme výrobkov narobených som nemala veľa. Ani materiálu nebolo doma dostatok. Ešte, že existujú skvelé stránky s materiálom na tvorenie, kde prístup k zákazníkom je tak perfektný, že tovar mám na druhý deň doma.  


Takže po konečnom rozhýbaní sa, keď už bol aj materiál doma, mohla som sa začať realizovať. Obkresliť šablónu na látku, vystrihnúť kúsok látky, zošiť, prevrátiť, naplniť, zašiť otvor namalovať oči, nos a ústa a doladiť veselosť macka mašličkou okolo krku.  Poviem Vám x krát som si povedala, že už nikdy to nebude na poslednú chvíľu. Ale vždy to tak je. 



Samozrejme nebola by som to ja, keby som nedokončila posledné kúsky tak 2-3 hodiny pred začatím akcie. Asi milujem ten adrenalín.  

A ako dopadla samotná akcia? Nepredala som všetko, ako mi to prial tato, no na moju prvú "live" prezentáciu mojich skromných  prác som spokojná. Samozrejme mojimi naj zákazníkmi boli hlavne deti, nakoľko mackovia sú určení práve pre ne. 

Je to krásny pocit zúčastniť sa takejto akcie, dostávate okamžite odozvu, či sa Vaše výrobky páčia, poprípade, či je cena prístupná a mnoho iného. Odporúčam, každému "Tvorilkovi" aby sa na to dal, treba sa prezentovať aj naživo a častokrát to býva úspešnejšie ako len cez internet. Tam si zákazníci nemôžu tovar poobzerať, chytiť, porovnať. Komunikovať s Vami spýtať sa čo ich zaujíma, prípadne poznámky, o čo by mali záujem, čo by bolo pre nich vhodnejšie. 















Už teraz sa teším na sobotu, keď idem na blší trh zameraný na handmade výrobky.

You Might Also Like

0 komentárov

About Me

Like us on Facebook

Flickr Images